Przetarg

2025

Zapytanie ofertowe z dnia 09.04.2025r.

Przedmiot zamówienia:


Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
Kod CPV: 30236000-2 – różny sprzęt komputerowy
Opis zamówienia:
Dostawa sprzętu IT oraz licencji na chatboty do rejestracji pacjentów.

Zamawiający:
Medical Office Sp. z o.o.
Adres: ul. Ligustrowa 23L, 03-995 Warszawa
Telefon: 502 397 590
Email: biuro.medicalcenter@gmail.com lub renata.blukacz@interia.pl

Szczegóły zamówienia:

1. Zestaw komputerowy / All in one – 4 szt.
Specyfikacja produktu:
Ekran: 23,8 ", 1920 x 1080 pikseli
Procesor: Intel® Core™ i7 13gen 13620H 3,6 – 4,9 GHz
Pamięć RAM: 16 GB
Dysk: 512 GB SSD
Grafika: Intel® UHD Graphics
System operacyjny: Windows 11 Home Edition

2. Laptopy do obsługi gabinetu – 2 szt.
Specyfikacja produktu:
PROCESOR                                       Intel Core i5 1.6GHZ up to 4.2 GHZ
PAMIĘC                                              16GB DDR4
DYSK                                                    500GB SSD VNME
KARTA GRAFICZNA                       INTEL UHD
MATRYCA                                          14,4 FULLHD
SYSTEM                                              WINDOWS 10/11 PRO
ZŁĄCZA                                               2x USB 3.0, 1x USB-C, 1x HDMI, 1x VGA, 1x
SŁUCHAWKI/MIKROFON, 1x KARTA SC, 1x LAN
DODATKOWO                                  Czytnik Kart SD, Kamera HD
W ZESTAWIE                                    Bateria, Ładowarka
GWARANCJA                                   12 miesięcy
3. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
Specyfikacja produktu:
przeznaczenie do druku -tylko mono – tekst i grafika
rodzaj urządzenia- wielofunkcyjne – druk/skan/kopia
technologia druku- laserowa monochromatyczna

format – A4
drukowanie poufne – tak
standardowa pamięć – 512 MB
szybkość procesora – 1200 MHz
poziom hałasu – max 54 dB

4. UPS – komputer – 7 szt.
Specyfikacja produktu: UPS AV600 LED

5. Urządzenie switch – 1 szt.
Specyfikacja produktu:
– podstawowe przełączenie RJ-45 Liczba portów Ethernet: 16
– podstawowe przełączenie Erhernet RJ-45 porty typ: Gigabit Ethernet (10/100/10000)
– ilość portów Gigabit Ethernet: 16
– złącze zasilające: DC-in jack

6. Chatboty do rejestracji pacjentów – zakup licencji (z wyłączeniem abonamentu)

Specyfikacja chatbotów:

1. Kanał komunikacji:
Chatbot ma działać na istniejącym aparacie telefonicznym, odbierając połączenia i zapisując
pacjentów na wizyty lub je odwołując.
2. Integracja:
Chatbot powinien integrować się z systemem KS-somed i umawiać pacjentów.
3. Przykładowe scenariusze:
Przykład 1: Zapisanie dziecka do pediatry – „Proszę o zapisanie dziecka do pediatry,
PESEL: [numer]” – stan zdrowia: zdrowe/chore/na szczepienie.
Przykład 2: Umówienie wizyty do lekarza pierwszego kontaktu – „Proszę umówić
wizytę do lekarza [nazwisko]” – stan zdrowia: chory/zdrowy/na szczepienie/po
wniosek do sanatorium.

Procesy przychodzące:
1. Umawianie wizyt – TAK
2. Odwoływanie wizyt – TAK
3. Zmiana terminu wizyt – TAK
4. Pytania i odpowiedzi ogólne – NIE

Procesy wychodzące:
1. Potwierdzanie wizyt – NIE
2. Odwoływanie wizyt – TAK
3. Ankieta satysfakcji – TAK

Wymagania szczegółowe dotyczące usług:
1. Lista poradni i specjalizacji – POZ
2. Lista badań i zabiegów – USG, RTG, punkt pobrań
3. Rozpoznawanie lekarzy po nazwiskach – TAK (ilość lekarzy: 10)
4. Weryfikacja deklaracji pacjentów na podstawie numeru PESEL – TAK
5. Weryfikacja skierowań na podstawie numeru, daty oraz kodu – TAK

Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 09.05.2025 r. do godziny 14.00.

Forma składania ofert:
Oferty proszę przesyłać na adres:
renata.blukacz@interia.pl
biuro.medicalcenter@gmail.com (w zaszyfrowanym pliku PDF).

Dodatkowe informacje:
Wszelkie pytania oraz wątpliwości prosimy kierować pod numer telefonu: +48 502 397 590.
Zobowiązanie dostawcy:
Dostawca zobowiązuje się do stosowania klauzul społecznych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zawierającą szczegóły dotyczące oferowanego
sprzętu IT oraz licencji na chatboty, z uwzględnieniem wszystkich wymagań zawartych w specyfikacji.

Przedmiot zamówienia:


Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)

Kod CPV: 30236000-2 – różny sprzęt komputerowy
Opis zamówienia:
Dostawa sprzętu IT oraz licencji na chatboty do rejestracji pacjentów.

Zamawiający:
Medical Office Sp. z o.o.
Adres: ul. Ligustrowa 23L, 03-995 Warszawa
Telefon: 502 397 590
Email: biuro.medicalcenter@gmail.com lub renata.blukacz@interia.pl

Szczegóły zamówienia:

1. Aparat do szybkiej diagnostyki – różne testy w tym CRP
DANE TECHNICZNE ANALIZATORA:
 źródło światła wzbudzającego: LED
 widmo wzbudzenia: długość fali środkowej λ0 = 365nm
 widmo absorpcji: centralna długość fali λ1 = 610nm
 badana próbka: krew pełna, surowica, osocze, mocz i kał
 środowisko pracy: system operacyjny Android 5.1.1
 interfejs w języku polskim: port szeregowy, USB, sieć Internet
 wbudowane porty komunikacyjne: DC – IN/ RJ45/ USB B/ CAN-IN/ CAN-OUT/ RS232
 możliwość wpięcia myszki i klawiatury (dostępne dwa porty)
 wbudowana drukarka: wewnętrzna drukarka termiczna
 powtarzalność CV≤15%
 stabilność CV≤15%
 autokalibracja

2. Waga medyczna ze wzrostomierzem
Dane techniczne wagi:
 Obciążenie maksymalne: 300 kg
 Wyświetlacz LCD
 Zasilanie: bateryjne lub sieciowe (zasilacz w zestawie)
 Platforma antypoślizgowa
 Gumowane stopki umożliwiające regulację poziomu platformy 
 2 lata gwarancji
 Dane techniczne wzrostomierza HM 200D:
 Zakres pomiaru: 120 – 200 cm
 Podziałka: 1 mm
 Cyfrowy wyświetlacz zamontowany na wzrostomierzu dla wygodniejszego odczytu danych

3. Waga dla niepełnosprawnych 
Waga przeznaczona do ważenia pacjentów w pozycji siedzącej. Musi posiadać zainstalowane
kółka jezdne umożliwiające szybkie i proste przemieszczanie jej do miejsca pracy. Posiada miernik
wagowy PEU C/31 z zasilaczem LCD. Zasilanie sieciowe i akumulatorowe, umożliwiające ważenie
może się odbywać niezależnie od warunków zasilania.

Dane techniczne:
 obciążenie maksymalne: 250 kg
 dokładność odczytu: 100 g
 zakres tary: -250 kg
 temperatura pracy: 0ºC – +40ºC
 zasilanie: 100÷240VAC / 12V DC oraz 6×AA NiMH
 średni czas pracy na akumulatorach: min 35 godzin
 wyświetlacz: LCD (z podświetleniem)
 2 lata gwarancji.

4. Otoskop
Cechy produktu:
 Obrotowa soczewka powiększająca 3x,
 Dioda LED intensywne białe światło (5 500 K) 
 rękojeść bateryjna – zasilana dwiema bateriami AA – dołączonymi do zestawu,
 10 wzierników jednorazowych

5. Waga dla niemowląt
Dane techniczne:
 Obciążenie maksymalne: do  20kg
 Dokładność odczytu dla wagi z nośnością do 15kg: 2 g < 6 kg > 5g,
 Dokładność odczytu dla wagi z nośnością do 20kg: 5 g < 10 kg > 10g.
 Wyświetlacz LCD,
 Zasilanie: bateryjne oraz sieciowe (zasilacz w zestawie),
 Gumowane stopki umożliwiające regulację poziomu wagi oraz dodatkowy stabilizator,
 Opcje: TARA, HOLD,
 USB,
 waga: do 4,5 kg
 w zestawie torba transportowa ST-3581, wzrostomierz (infantometr) mechaniczny lub
elektroniczny

6. Lodówka z monitoringiem temperatury
Dane techniczne lodówki;
 Do transportu leków, szczepionek
o Pojemność: 21 l
o Napięcie: 12 V / 24 V (podłączenie do gniazda zapalniczki) oraz 230 V
o Pobór mocy: 46 W (12 V), 50 W (24 V), 64 W (230 V)
o Masa: max 8 kg
o Wyświetlacz temperatury
o Materiał: wytrzymałe, formowane wtryskowo elementy
o Zakres temperatur: tryb chłodzenia: +1°C do +15°C (do 27°C poniżej temperatury
otoczenia);
o Panel sterowania soft-touch z regulacją temperatury
o Pamięć ustawień i podświetlenie diodami LED
o Układy elektroniczne z funkcją oszczędzania energii (klasa energetyczna E)
o Priorytet zasilania z sieci 230 V
o Izolacja: pełna forma z pianki poliuretanowej

o System: ogniwo Peltiera, dynamicznie chłodzony aluminiowy wymiennik ciepła z
wyłącznikiemwentylatora przy otwarciu pokrywy
• Poziom hałasu (EN60704-1 i 60704-2-14) 41.00 dB(A)
• Certyfikaty: G-mark, CE, E4, GS

7. Doppler – detektor przepływu
Dane techniczne
 Częstotliwość ultradźwiękowa standardowa 5 MHz opcja 8MHz
 Głowica MD4
 Zasilanie akumulatorowe 3.6 V
 Moc akustyczna (na głośniku) ponad 200 mW
 Waga 300 g
 W komplecie znajduje się aparat, głowica, ładowarka akumulatora, żel oraz słuchawki –
wszystko w walizeczce.
 Gwarancja 2 lata

8. Billirubinometr
Dane techniczne;
 zasilanie 2 bateriami AA 1.5 V lub akumulatorami,
 zakres pomiarowy 0.0 mg/dL – 30.0 mg/Dl,
 dokładność ±1.5 mg/Dl,
 jednostki mg/dL lub μmol/L,
 czas gotowości 3s,
 czas pomiaru 2 sekundy,
 pamięć 20 ostatnich pomiarów,
 wyświetlacz LCD 3-segmentowy,
 certyfikat CE medyczny, wpis do rejestru wyrobów medycznych,
 okres gwarancji: 2 lata
9. Termometr elekroniczny
Dane techniczne:
 Termometr służy do pomiaru temperatury na czole
 Podświetlany wyświetlacz cyfrowy LCD
 tryb pomiaru temperatury: skala Celsjusza
 Zakres pomiaru: temperatura ciała: 32,0°C – 42,0°C.
 Margines błędu pomiaru: w standardowych warunkach otoczenia: ±0,3°C.
 Odległość od miejsca dokonywania pomiaru: 1–5 cm.
 Funkcja alarmu w wypadku podwyższonej temperatury ciała
 Zasilanie: DC3 V (baterie AAA/2 sztuki).

10. Oczyszczacz powietrza
Charakterystyka produktu;
 Filtry; wstępny, HEPA, węglowy
 Czujniki; kurzu, temperatury, wilgotności

 Tryb pracy; sleep, niski, średni, wysoki, najwyższy
 Poziom głośności do 52
 Emisja światła; dioda LED
 Napięcie i częstotliwość zasilania: 100-240V/50-60 HZ

11. Lampa UV bakterio- i wirusobójcza
DANE TECHNICZNE

o napięcie zasilania: 230 V 50 Hz
o pobór mocy: 85 W
o element emitujący promieniowanie UV-C: 2x30W
o wydajność wentylatora: 132 m 3 /h
o dezynfekowana kubatura: 25-50 m 3 /h
o zasięg działania lampy: 10-20 m 2   
o klasa zabezpieczenia ppor.: I
o typ obudowy: IP 20 
o masa: max 13 kg
o przewód z wtyczką do kontaktu
12. wizualizator naczyniowy ( scaner żył)
Charakterystyka produktu:
 Typ światła: near-infrared light
 Dystans: 200 +/- 20mm
 Bateria: 4- 5 godzin
 Mocowanie: ręka, statyw, gęsia szyja
 Tryb FINE: tryb silniejszego wzmocnienia pomaga znaleźć mniejsze i głębsze żyły
Tryby wizualizacji: 
 przełączane kolory dla różnych karnacji i preferencji, przełączanie między trybem normalnym
i odwróconym
 poprawianie widoczność małych i głębokich żył poprzez przełączanie się pomiędzy trybem
wzmocnienia i trybem głębi.
 Regulowana jasność, pozwalająca użytkownikowi dopasować jasność i kontrast skanu w
zależności od światła w otoczeniu.
 3 rozmiary skanu dla pacjentów pediatrycznych lub w sytuacji kiedy trzeba powiększyć obraz
jednego naczynia
13. kardiotokograf l8
 Charakterystyka produktu:
• Wyświetlacz: 7-calowy monochromatyczny ekran LED umożliwiający czytelne
monitorowanie parametrów takich jak FHR (tętno płodu), TOCO (skurcze macicy) oraz
FMOV (ruchy płodu).
•Dopplera pulsacyjnego (PW) w połączeniu z systemem cyfrowego przetwarzania sygnału
(DSP).
• Wbudowana drukarka o szerokości papieru 110 mm umożliwiająca natychmiastowe
uzyskanie czytelnych wydruków wyników badań

• Kompaktowe wymiary (max 30 x 30 x 10 cm) oraz niewielka waga (do 2 kg) aparat musi
być łatwy w transporcie ,(wizyty domowe).
• Zasilanie: akumulator litowo-jonowy 8,4V .
• Alarmy i bezpieczeństwo: Funkcje alarmowe informujące o niskim i wysokim tętnie płodu
oraz o końcu papieru w drukarce.

 Standardowe wyposażenie zestawu:
• Głowica do pomiaru tętna płodu (Cardio)
• Głowica do pomiaru skurczów macicy (TOCO)
• Pasy mocujące głowice
• Ręczny znacznik ruchów płodu dla pacjentki
• Zasilacz z przewodem zasilającym
• Dwie rolki papieru termicznego 110 mm
• Instrukcja obsługi w języku polskim

Opis zamówienia:
Dostawa sprzętu medycznego
Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 09.05.2025 r. do godziny 14.00.
Forma składania ofert:
Oferty proszę przesyłać na adres:
renata.blukacz@interia.pl
biuro.medicalcenter@gmail.com (w zaszyfrowanym pliku PDF).
Dodatkowe informacje:
Wszelkie pytania oraz wątpliwości prosimy kierować pod numer telefonu: +48 607 466 466
Zobowiązanie dostawcy:
Dostawca zobowiązuje się do stosowania klauzul społecznych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zawierającą szczegóły dotyczące oferowanego
sprzętu medycznego, z uwzględnieniem wszystkich wymagań zawartych w specyfikacji.

2019-2020

Ogłoszenie z dnia 18.05.2019r.

Renata Blukacz Justyna Grzywacz Spółka cywilna Medical Office ogłasza konkurs ofert dla projektu,

pn. „DZIENNY DOM OPIEKI MEDYCZNEJ — Medical Office s.c.”

W ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.2 Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych – konkursu nr RPMA.09.02.02-IP.01-14-075/18

Kod CPV: 55524000-1 Usługi dostarczenia posiłków

na dostawę:

przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych

– Posiłek (Drugie śniadanie/Podwieczorek) — przybliżona ilość porcji-  525 szt

– Obiad: obejmuje dwa dania (zupa i drugie danie) oraz napój, przy czym istnieje możliwość szerszego zakresu usługi o ile mieści się w określonej cenie rynkowej — przybliżona ilość porcji — 378 szt 

– czas realizacji 01.07.2019 do 31.03.2021 r. 

– zgodnie z  zaleceniami medycznymi i zaleceniami dietetyka

– ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym — załącznik nr 1 

załączniki do oferty znajdują się w zakładce załączniki do pobrania

«dostawca zobowiązuje się do stosowania klauzul społecznych»

Oferty proszę przesyłać do dnia 15.06.2019 r. do godziny 14.00

na adres: renata.blukacz@interia.pl lub biuro.medicalcenter@gmail.com (w zaszyfrowanym pliku PDF)

lub adres: Medical Office s.c. ul.Ligustrowa 23L, 03-995 Warszawa

Dodatkowe informacje pod nr tel. + 48 502 397 590.

Ogłoszenie z dnia 07.05.2019r


Renata Blukacz Justyna Grzywacz Spółka cywilna Medical Office  ogłasza konkurs ofert dla projektu,

pn. „DZIENNY DOM OPIEKI MEDYCZNEJ — Medical Office s.c.”

W ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.2 Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych – konkursu nr RPMA.09.02.02-IP.01-14-075/18

Kod CPV: 79823000-9 usługi i dostawy

na dostawę:

przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, dostawca zobowiązuje się do stosowania klauzul społecznych

  • plakatów informacyjnych — format 60 mm x 40 mm — 100 szt.
  • ulotek informacyjnych — format B5 — 3000 szt
  • teczki z logotypem — format A4 — 100 szt.
  • certyfikatów — format A4 — 100 szt.
  • ogłoszenie w gazecie lokalnej w formacie (126 mm x 89 mm) — cena za emisję
  • tablica informacyjna/pamiątkowa, format A3 (29,7 x 42 cm) — szt. 1
  • tabliczki — szt 20 
  • Wymogi:

     pełny kolor wydruku, odporny na działania czynników zewnętrznych

    – folia matowa/błyszcząca/metal/tworzywo sztuczne

    – wykonanie tablic po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu opracowanego przez Wykonawcę.

Wszystkie materiały oznakowane zgodna ze wzorem określonym w obowiązkach informacyjnych beneficjenta realizującego projekty w ramach RPOWM

«dostawca zobowiązuje się do stosowania klauzul społecznych»

Oferty proszę przesyłać na adres: renata.blukacz@interia.pl

Dodatkowe informacje pod nr tel. + 48 502 397 590.

Ogłoszenie z dnia 04.04.2019

Renata Blukacz Justyna Grzywacz Spółka cywilna Medical Office  

ogłasza konkurs ofert na

wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych w budynku przeznaczonym na Dzienny Dom Opieki Medycznej – Medical Office s.c. w ramach Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej

Dostosowanie lokalu na Dzienny Dom Opieki Medycznej Medical Office s.c. przy ul. Wasilkowskiego 4 lok 104 A w Warszawie w ramach Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, należy przeprowadzić prace remontowo-adopcyjne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. poz. 739) wydzielając pomieszczenia zgodnie z Standard DDOM.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 06-05-2019 r. do godz. 12.00 
w 1 egzemplarzu papierowym na adres: 
Medical Office s.c. ul. Ligustrowa 23L, 03-995 Warszawa
[od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy] lub drogą elektroniczną w pliku zabezpieczonym przed edycją np. PDF na adres: renata.blukacz@interia.pl

Oznakowanie oferty: 
„Dzienny Dom Opieki Medycznej – Medical Office s.c.”
oraz nazwa i adres oferenta

szczegóły ogłoszenia w raz załącznikami znajdziecie Państwo na stronie Bazy konkrencyjności 

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/16645

osoba do kontaktu: Renata Blukacz kom 502 397 590

WYNIKI: 

KIDLER REMONTY Konrad Styś
oferta uzyskała 100 pkt
złożona oferta została zaakceptowana i zatwierdzona do realizacji

Ogłoszenie z dnia 16.11.2018r.

Renata Blukacz Justyna Grzywacz Spółka cywilna Medical Office  ogłasza konkurs ofert

na dostosowanie strony www do nowych wytycznych spełniających kryteria dostępności według standardu WCAG 2.0

Dostępność cyfrowa – oznaczająca, że wszystkie zasoby cyfrowe tworzone przez instytucje oraz w ramach projektów (w tym strony internetowe, platformy elearningowe, dokumenty elektroniczne itd.) muszą spełniać kryteria dostępności. Wytyczne w zakresie równości określają, jakie elementy są objęte obowiązkiem dostępności według standardu WCAG 2.0, jednak należy podkreślić, że instytucje uczestniczące w realizacji programów operacyjnych zobowiązane są, aby wszystkie zasoby cyfrowe były dostępne. W szczególności należy unikać skanów dokumentów papierowych – należy udostępniać wersje plików w postaci umożliwiającej przeszukiwanie treści, np. „dostępny PDF”, „Word”, które pozwalają na odczytanie dokumentów przez czytniki dla osób z dysfunkcją wzroku. Strony internetowe powinny spełniać kryteria dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.

W ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.2

Oferty proszę przesyłać na adres: biuro.medicalcenter@gmail.com

Dodatkowe informacje pod nr tel. + 48 502 397 590.

Ogłoszenie z dnia 30.07.2018r.

Renata Blukacz Justyna Grzywacz Spółka cywilna Medical Office  ogłasza konkurs ofert dla projektu

pn. : „Centrum wsparcia dla dzieci z otyłością w NZOZ Medical Center”

W ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.2 Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych – konkursu nr RPMA.09.02.02-IP.01-14-060/17

Kod CPV: 79823000-9 usługi i dostawy

na dostawę:

  • plakatów informacyjnych — format 60 mm x 40 mm — 100 szt.
  • ulotek informacyjnych — format B5 — 6000 szt
  • teczki z logotypem — format A4 — 540 szt.
  • certyfikatów — format A4 — 200 szt.
  • ogłoszenie w gazecie lokalnej w formacie (126 mm x 89 mm) — cena za emisję
  • tablica informacyjna/pamiątkowa, format A3 (29,7 x 42 cm) — szt. 1
  • Wymogi:

     pełny kolor wydruku, odporny na działania czynników zewnętrznych

    – folia matowa/błyszcząca/metal/tworzywo sztuczne

    – wykonanie tablic po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu opracowanego przez Wykonawcę.

Wszystkie materiały oznakowane zgodna ze wzorem określonym w obowiązkach informacyjnych beneficjenta realizującego projekty w ramach RPOWM

oraz na usługę:

  • tłumacza migowego — cena za osobę
  • catering — 200 szt.

Oferty proszę przesyłać na adres: biuro.medicalcenter@gmail.com

Dodatkowe informacje pod nr tel. + 48 502 397 590.

Ogłoszenie z dnia 30.07.2018r.

Renata Blukacz Justyna Grzywacz Spółka cywilna Medical Office  ogłasza konkurs ofert dla projektu,

pn. „Terapia dzieci w zakresie chorób kręgosłupa w NZOZ Medical Center”

W ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.2 Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych – konkursu nr RPMA.09.02.02-IP.01-14-060/17

Kod CPV: 79823000-9 usługi i dostawy

na dostawę:

  • plakatów informacyjnych — format 60 mm x 40 mm — 100 szt.
  • ulotek informacyjnych — format B5 — 3000 szt
  • teczki z logotypem — format A4 — 540 szt.
  • certyfikatów — format A4 — 200 szt.
  • ogłoszenie w gazecie lokalnej w formacie (126 mm x 89 mm) — cena za emisję
  • tablica informacyjna/pamiątkowa, format A3 (29,7 x 42 cm) — szt. 1
  • Wymogi:

     pełny kolor wydruku, odporny na działania czynników zewnętrznych

    – folia matowa/błyszcząca/metal/tworzywo sztuczne

    – wykonanie tablic po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu opracowanego przez Wykonawcę.

Wszystkie materiały oznakowane zgodna ze wzorem określonym w obowiązkach informacyjnych beneficjenta realizującego projekty w ramach RPOWM

oraz na usługę:

  • tłumacza migowego — cena za osobę
  • catering — 200 szt.

Oferty proszę przesyłać na adres: biuro.medicalcenter@gmail.com

Dodatkowe informacje pod nr tel. + 48 502 397 590.

Ogłoszenie z dnia 28.06.2018

W ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.2 Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych – konkursu nr RPMA.09.02.02-IP.01-14-060/17

Ogłasza nabór:

  1. MODUŁ I : w ramach projekt p. « Centrum wsparcia dla dzieci z otyłością w NZOZ Medical Center » zatrudnimy dodatkowo: licencjonowanego dietetyka

osoba do kontaktu: Renata Blukacz tel. 502 397 590

  • dietetyka — potwierdzenie kwalifikacji zawodowych

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych
osoba fizyczna :
1. CV
2. Dyplom
3. Udokumentowane doświadczenie
4. Formularz ofertowy
5. Oświadczenie zał 1

6. Oświadczenie o braku powiązań
7. odpis z KRS lub CEiDG – ważny 3 miesiące -jeśli dotyczy
8. umowa spółki – jeśli dotyczy

osoby zainteresowane proszone są o składanie dokumentów do dnia 20.07.2018r. do godz. 14.00

drogą elektroniczną e-mail: biuro.medicalcenter@gmail.com lub renata.blukacz@interia.pl

lub w miejscu realizacji projektu NZOZ Medical Center

ul. Belgradzka 42, 02-793 Warszawa

——————————————–

WYNIKI z dnia 21.07.2018r.

mgr Elżbieta Kolczyńska

NIP: 5221940744

oferta kompleksowa, 100 pkt

Ogłoszenie z dnia 21.02.2018 r.

W ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałanie 9.2.2 Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych skierowane do osób niesamodzielnych, w szczególności do osób powyżej 65 lat (min. 50% łącznej liczby pacjentów) których stan zdrowia nie pozwala na pozostawanie wyłącznie pod opieką podstawowej opieki zdrowotnej i ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, a jednocześnie nie wymagają całodobowego nadzoru lekarskiego i pielęgniarskiego realizowanego w trybie stacjonarnym. Dzienny Dom Opieki Medycznej.

  1. Ogłasza nabór partnerów w ramach współpracy DDOM

UWAGA — szczegółowe informacje dostępne w siedzibie firmy lub za pośrednictwem poczty e-mail: biuro.medicalcenter@gmail.com lub renata.blukacz@interia.pl;

tel. 502 397 590

 w siedzibie Medical Office s.c. ul. Ligustrowa 23L, 03-995 Warszawa lub

drogą elektroniczną e-mail: biuro.medicalcenter@gmail.com lub renata.blukacz@interia.pl

Ogłoszenie z dnia 18.11.2017 r.

6.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, typ projektów: inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia wynikające ze zdiagnozowanych potrzeb. Konkurs dla podmiotów leczniczych działających w publicznym systemie ochrony zdrowia w zakresie: Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej (AOS) w zakresie zgodnym z Policy Paper oraz mapami potrzeb zdrowotnych opublikowanymi przez Ministerstwo Zdrowia – RPMA.06.01.00-IP.01-14-064/17- do 11.12.2017

1. Przygotowanie studium wykonalności

dodano 09.05.2018

2.Zatrudni pielęgniarkę

wymagane kwalifikacje:

– dyplom pielęgniarki

– prawo wykonywania zawodu

– kurs kwalifikacyjny lub specjalizację w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek

– kurs specjalistyczny w zakresie: wykonywanie i interpretacja zapisów EKG

– kurs specjalistyczny w zakresie: Resuscytacji krążeniowo — oddechowej

   dodatkowe kwalifikacje i staż w poradni poz lub oddziale kardiologicznym, będą dodatkowo punktowane.

 

UWAGA — szczegółowe informacje dostępne w siedzibie firmy lub za pośrednictwem poczty e-mail: biuro.medicalcenter@gmail.com lub renata.blukacz@interia.pl;

tel. 502 397 590

dokumenty należy przesłać na adres:

 w siedzibie Medical Office s.c. ul. Ligustrowa 23L, 03-995 Warszawa 

lub

drogą elektroniczną e-mail: biuro.medicalcenter@gmail.com lub renata.blukacz@interia.pl

Konkurs ofert

Ogłoszenie z dnia 20.09.2017 r.

Renata Blukacz Justyna Grzywacz Spółka cywilna Medical Office  ogłasza konkurs ofert

w ramach projektu pn. „Instytut wiedzy – NZOZ Medical Center”

Kod CPV: 79823000-9 usługi i dostawy

na dostawę:

  • plakatów informacyjnych — format 60 mm x 40 mm — 100 szt
  • materiałów edukacyjnych w tym broszur — format 10 mm x 14 mm — 300 szt
  • teczki z logotypem — format A4 — 200 szt
  • opasek sylikonowych « MAM CUKRZYCĘ » — 50 szt
  • certyfikatów — format A4 — 200 szt.
  • ogłoszenie w gazecie lokalnej w formacie (126 mm x 89 mm) — cena za emisję
  • tablice informacyjne/pamiątkowe — szt 2

Wszystkie materiały muszą być oznakowane zgodna ze wzorem określonym w obowiązkach informacyjnych beneficjenta realizującego projekty w ramach RPOWM

oraz na usługę:

  • transport osób niepełnosprawnych — cena za osobę
  • tłumacza migowego — cena za osobę
  • catering — 200 szt

Oferty proszę przesyłać na adres: biuro.medicalcenter@gmail.com

Dodatkowe informacje pod nr tel. + 48 502 397 590.

Przetarg 2014-2017
1. Przygotowanie studium wykonalności – Poddziałanie 2.1.1 ” E-usługa dla Mazowsza” typ projektu e-zdrowie – zakończony

2. Zakup i wdrożenie systemów informatycznych – oprogramowania i wdrożenia – etap II – zakończony

3. Zakup sprzętu informatycznego – etap II – zakończony

4. e-usługa – etap II — zakończony

5. Wyposażenie pracowni RTG — zakończony

6. Zakup i uruchomienie modułu do przekazywania obrazu RTG — zakończony

7. Zakup i uruchomienie stacji opisowej- zakończony

dodano 28.05.2017 r.

UWAGA — w ramach realizowanego projektu nawiążemy współpracę dotyczącą teleradiologii — oferty proszę przesyłać na adres

e-mail: biuro.medicalcenter@gmail.com lub renata.blukacz@interia.pl;

szczegółowe informacje można uzyskać tel. 502 397 590


dodano 04.05.2016 r.:

8. Promocja projektu

a) zamieszczenie informacji/artykułu w gazecie lokalnej

b). oznakowanie projektu: zgodnie z wytycznymi 

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

– zewnętrznej tablicy informacyjnej

– tabliczek i naklejek w postaci logotypów do oznakowania zakupionego sprzętu w ramach projektu

– ulotka format A4, A6, A5

– teczki papaierowe z logotypem

c) przebudowa strony www.medicalcenter.waw.pl do wersji respondensywnej

d) pozycjonowanie strony, zapisy on-line

dodano 14.07.2017r.

d) zakup i montaż tablic pamiątkowych

—————————————————————————————————————————————————-

dodano 20.08.2016 r.

9. adaptacja pomieszczeń (etap III) NZOZ Medical Center ul. Belgradzka 42 

  1. adaptacja w w/w lokalu w tym wymiana okien — termin składania ofert 18.10.2016 do godz. 16.00
  2. zakup i montaż klimatyzacji w w/w lokalu — termin składania ofert do 18.11.2016 do godz. 16.00
  3. prace remontowo-budowlane — zgodnie z SWIZ — termin składania ofert do 12.01.2017 do godz. 14.00

specyfikacja i szczegółowe informacje dostępne w siedzibie firmy  w siedzibie Medical Office s.c. ul. Ligustrowa 23L, 03-995 Warszawa lub drogą elektroniczną e-mail: biuro.medicalcenter@gmail.com lub renata.blukacz@interia.pl