NZOZ Medical Center posiada System Zarządzania Jakością,
zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2015-10
w sierpniu 2018r. przeprowadzono Audyt w procesie certyfikacji i norma/y i przejście na PN-EN ISO 9001:2015-10
Certyfikat został odnowiony w czerwcu 2013r. 2016r. i 2022r. na podstawie pozytywnego wyniku audytu wszystkich obszarów działalności, który przeprowadziła uprawniona organizacja certyfikująca.
Polityką jakości Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Medical Center jest:
– pozostanie w pełni dostępnym i godnym zaufania ośrodkiem ochrony zdrowia
– zabezpieczenie bezpieczeństwa, nowoczesności oraz profesjonalizmu usług
– gwarancja udzielania świadczeń w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej,
ambulatoryjnych usług specjalistycznych oraz dodatkowych usług z zakresu rehabilitacji
i profilaktyki zdrowotnej
Politykę jakości realizujemy przez:
- badanie i spełnianie oczekiwań i wymagań pacjentów
- spełnianie wymagań prawnych i urzędowych dotyczących prowadzonej działalności
- stałe podnoszone kwalifikacje personelu medycznego
- świadomość i pełne zaangażowanie wszystkich pracowników w realizowanie oczekiwań pacjentów
- wprowadzenie przyjaznych atmosfery i warunków w jakich świadczone są usługi
- przestrzeganie Karty Praw Pacjenta
- inwestowanie w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną oraz dbanie o odpowiedni stan pomieszczeń przychodni
- współpracę ze starannie dobranymi podwykonawcami usług diagnostycznych
- budowanie kompleksowej oferty usług medycznych
- prowadzenie profilaktyki zdrowotnej, propagowanie zdrowego stylu życia
Doskonaląc skuteczność systemu zarządzania jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 i zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 16 czerwca 2023r. o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta.
dążymy do wzrostu jakości świadczonych przez nas usług.
Naszym celem jest sukces, mierzony zadowoleniem Pacjentów,
którzy powierzyli naszej opiece największe posiadane dobro,
swoje zdrowie.
Nasze motto: „Zdrowie najwyższą wartością człowieka„